Tuesday, November 1, 2011

Urusan Hari ini

Alhamdulillah tadi dah selesai urusan tandatangan dokumen pindah milik rumah dan seangkatan dgnnya. Semoga segala urusan rumah seterusnya berjalan lancar dan siap seperti dijanjikan. Amin. :)

Gigih kuar tghari td pick up husband kat tempat kerja and shoot pegi office lawyer kat Batu Berendam. Byk gak doc nak kena sign. Sejam lbh baru settle then terus pegi lunch kat pizza hut. Si wan nk try latest cheesy pizza.










Haha takleh blah muka laki aku. Konon la nikmat. Bg aku, tak boleh mkn byk sgt sbb rasa nk muntah. Gila weh sume cheese. Muak! Aku mkn 1 stgh slice selebihnya wan mkn dgn jayanya. Sape suka cheese mmg boleh layan la.

Lps mkn anta wan blk masuk kerja dan aku terus ke Bandar Melaka. Saje nk jln2 cuci mata. Tp di sudut hati kecil mmg dh berniat nk rembat jeans ke tops ke. Hihihi.. Tp mmg kecewa tiada yg menarik.
Last2 aku beli 2 helai shawl satin ngn baju baby utk anak buah aku.




Comelkan? Nnt nk cari lg la.
Esok kerja. Oh malasnyaaaa!

-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment