Wednesday, November 23, 2011

Apa Saja Aku Suka

Ini adalah cerita random for this week. I got my 1st parcel from Old Blossom Box on Monday and i love the lacey top very much!




And the packaging is cute too!
Then ptg tu aku "ter"beli sepasang baju kurung cotton which is actually not in my list. Tp sbb terfikir tak pernah ada kurung cotton dan boleh pakai utk wedding weekend ni aku pon terus la beli. Hihi.




Warna serabut but i kinda like it. Maybe sbb ada pink? :p

Tuesday kerja so takde cerita best selain dari gossip rakan sekerja dan love2hate my job. So tak perlu story benda yg sama la kan.

So for today, started the day dgn sarapan pagi bersama suami kat pekan Rembau. Si dia "ter"bangun lambat so dh alang2 masuk tghari terus. Haha. Ptg aku keluar g Jusco Seremban 2. Niat utama nak cari lilin je. Pastu ada la kedai kasut baru bukak. Summit. Tp kasut aku nak semua takde size. Sbb kecewa terus la jugak aku beli comforter set. Jusco dh start sale kan. Mmg waktu sesuai la. Dan aku amat suka comforter set itu. Terus tukar cadar. Hihi.




Saje je letak gambar gelap. Semoga mlm ni tidur nyenyak sbb dpt bau best balik slps beli lilin. :p




Esok aku kerja. Semoga Allah berikan aku ketabahan juga kekuatan utk menempuhi hari esok dan hari seterusnya. My job is getting boring and annoying....hmm..


p/s: tak sabar nk jalan2 kat JB this weekend!


-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment