Thursday, November 17, 2011

Terasa?

Di waktu dan saat ini, boleh dikatakan semua tgh layan match bola Msia vs Indo. Aku? Dok bilik je baring tgk update kat twitter dan fb. Maaflah aku mmg tak minat bola. Cuba tgk tp mmg failed. Lebih rela dok dlm bilik baca blog. :p

Semalam adalah hari yg menyakitkan hati sbb ada manusia yg emosi pasal kerja lps tu tak psl2 nak meninggi suara ngn aku. Buat report je pun. Aih aku ingtkan perempuan je terlebih emosi tp kes aku ni lelaki yg emo tak tentu hala. Siap kata aku nk mengelat. Wtf! Terus lah malam td aku rajin update resume dan email kepada kwn-kwn yg sudi membantu nk bg kat hr masing2. Tak dpt cari dh keseronokan nk bekerja bila kwn sendiri pon nk bekira.

Tapi hari ini masa brunch, si mamat tu minta maaf. Drama jap. Haha. Bersaksikan kwn-kwn 1 team yg lain. Sbb utama dia mmg terasa hati ngn status FB aku. Tp dia mengaku dia TER-emo smlm masa kejadian tu. Muahaha. So aku pon maafkan. Buang yg keruh ambil yg jernih. Gituwww! Baru rasa lega. So apakah status aku kt fb tu eh?


"Kalau nak emo pasal kerja, sila resign! Jgn nak sakitkan hati org lain! Sekian"

Status random je pon. Agak2 korg terasa tak. Hahaha.


-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment