Sunday, November 20, 2011

PD & Afrah's Wedding

Smlm overnight kat apartment kwsp, batu 10 Port Dickson. Lama aku tak g lepak tdo sana. Bila akak aku offer dok apartment dia zaaasss je lps kerja terus pegi. Ok la not bad. Balkoni hadap laut. Siap gigih bgn awl g breakfst dan jln2 kat tepi pantai. Eceh! Tp laki aku stay apartment la dia nk buat kerja. Maka lepak la tepi pantai dgn adik dan along aku. Kejap je la takde la lama pon sbb panas.







Lps tu kol 12 check-out terus gerak g wedding kwn aku Afrah kat Ttj Seremban. Emosi jap masa aku kat wedding kwn aku ni. Cendol tumpah atas iPhone lps tu org call tak dgr cakap apa. Pppfffttt!
Tak psl2 je kwn aku yg call tanya direction kena marah. Tp skng dh ok. Hope so. Sbb keringkan pakai hairdryer dan letak dlm beras atas cadangan seorang rakan.

Back to the wedding story, baju Afrah cantik, make-up cantik, pelamin nice, entrance arch comel dan meja mkn beradap pun cantik! Semua cantik la. Haha. Saje nk panjang cerita.



















Tp paling best, vip doorgift. Dpt bekas brand tupperware kecik, cokelat, bahulu kek ngn air kotak tp aku dh sebat awl2 air tu.



Aku rasa masa aku kawen dlu jenis yg cm tak dok diam la gak smp kena tegur pengantin behave la jgn nk senyum n ckp lebih2 tp Afrah seriously lg over, takleh dok diam siap leh lambai2 org masa atas pelamin pastu dok becakap2 ngn pengapit. Haha. Kelaka la. Laki aku lak jd photographer tak rasmi tu yg takde gmbr ngn dia. :p

Plan asal lps wedding nak g jln2 terus cancel sbb takde mood iPhone dh takleh nk dgr org ckp. Harap mmg takde apa yg teruk jd. Amin.

K la tu je. Selamat bekerja esok! Sekian.

-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment