Sunday, October 30, 2011

Tak Sehat La Sangat!

Oh aku sepatutnya bekerja hari ini tp apakan daya bila tidur tgh mlm tak lena sbb hidung tersumbat dan sesak nafas terus jadi tak larat nak bgn pg. Berkali-kali lak tu jaga. Huhu..

Tp bila tak bekerja, ada la aktiviti lain menunggu. Ada majlis tunang sepupu Wan kat Banting sebelah ptg tp sementara nk tggu majlis, suami ajak lepak kat Cyberview Lodge. Kaklong and her family sedang bercuti kat situ so join la sekali. Si suami sibok nk berenang. Aku hanya mampu lihatlah. Cepat penat. Kang ada yg lemas. Dah la tak cukup napas. Haha.






Actually aku teringin nak g Sembunyi Spa kat Cyberview ni tp session pagi fully booked. Ptg je available. Ptg lak mmg aku kena shoot g Banting. Lain kali je la nmpknya. Dh la kaklong beriya promote kata mmg best. Therapist tu mmg bgs. Hish.

Settled kat Cyberview, alas perut jap kat mamak area Cyber tu gak then terus g Banting. Simple dan sweet je pelamin tunang sepupu wan ni.




Semua hantaran mak mertua aku buat. Cantik! Yg color turqoise tu je yer. Guna fresh flowers gitu.




Ni la yg bertunang tu. Ayu nama diberi. Dress dia cantik. Sewa sekali dgn pelamin at very reasonable price!







Aku kan sepatutnya bekerja maka aku tak bwk baju kurung. Heh. Seb baik majlis tunang je.

Kt kol 7 gak settle semua kat Banting then trus gerak pegi Seremban dgn niat nk cari jeans Levis tp hampa yg 60% semua dh takde size aku. Pastu mkn kt Kenny Rogers laki aku hangin sbb tggu sandwich dia 45min tp org tu ckp kitchen dh tutup. Mmg hampa la g Jusco td.

Now aku dh ready nk tdo. Semoga dapat tidur lena mlm ni. Dh beli alat bantuan.




Good night peeps!

-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment