Friday, October 10, 2014

Yeah!

I've found the pumping bag!!! Omg mmg bersyukur gila ok. And as expected ibu yg simpan tp x ingat letak mana. Semalam dia selongkar stor belakang aku bukak la 1 bag pink besar. Ibu dh ckp awl-awl "takde la dlm tu, semua barang adik masa tunang haritu". Ah aku bukak je terus nampak bag hitam. Check dalam semua ada. Terus try charge yeay still functioning. Oh lega sgt ok. Aku dh nyaris nk beli pump lain yg murah punya.
Semoga niat aku nk menyusukan anak kedua ni dipermudahkan sekali lagi. Aamiinnn...

Oh btw, aku dh scan smlm dekat klinik panel. Nak tggu check up Pantai lambat lg, awl bulan 11. I iz tasabarrr. Tp aku agak frust bila doc ckp girl. I am hoping for a boy tp takpelah rezeki. Janji baby sihat. Since semalam x stop gerak. Hehe. Aku pon dh excited list out few names.

Smlm gak bwk ibu ngn Safiyya g Palm mall, kpj ngn jusco. Tujuan utama nk carik baju Safiyya warna hijau aku nk matching pakai esok g wedding kawan aku kt Johor. Punya la susah nk cari warna hijau. Budak jarang pakai hijau kata sales assistant. Ceh. Yg kpj tu pegi tgk Amsyar. Dia admitted sbb semput. Mengamok Safiyya time nk balik sbb Amsyar x ikot.

Eh ok la yg penting dh jumpa the Medela. Syukurrrrr..




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

  1. pam medela freestyle ni femes ye..hehe..selalu nampak org nak beli yg ni..nida xda pengalaman lg..hehe

    ReplyDelete
  2. Hari tu husband pun ada ingatkan, selalu check bateri sebab fs ni kalau lama tak beroperasi nanti bateri rosak...
    Ingat nak bagi sewa lah kat orang...huhu

    ReplyDelete