Monday, October 20, 2014

Weekend lagi

Sakitnya pinggang. The pain u have to endure during pregnancy. Huhu. Tetiba mengadu. So my weekend went well. Sabtu pergi Melaka teman adik beli wedding gift bff dia. Tp aku lak yg over membeli padehal duit tak berapa nk ada. Aku kalo dh dpt tune mmg nk shopping je lah.

After lunch kt Wong Solo ngn g digi hubs nk upgrade data ktrg terus masuk Parkson Mahkota Parade. Aku stop jap kt kaunter dior tgk lipstik. X memasal la aku beli lipstik seketul, adik aku beli lipbalm n laki aku beli perfume 1 set. Haha.








Pastu sign up membership dapat free makeover. Expired masa aku nk beranak nnt. Bila tah nk guna.

Then baru cari wedding gift. Lalu baskin robin teringin pulak. Lepak jap situ.



Pastu ktrg g Dataran Pahlawan. Aku nk g Cotton On ngn Jelly Bunny. Beli gak few stuffs.

Ahad pegi teman adik cari blouse kt Seremban Prima ngn shawls kat Tesco. Tgk la anak aku. Swag kan.hahaha



Safiyya badan dia on off panas. Maybe sbb ada kahak lg x keluar. Sbb harini paed xde esok je lah bwk dia g kpj.
Tu je lah weekend aku. Daaa!



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment