Tuesday, October 7, 2014

Lost

Dulu masa aku tgh temper ngn ragam safiyya, aku siap ckp " nanti 2nd baby xyah la breastfeed sgt. Cukup 6 bln je. Penatlah!" Cmtu. Rupanya emosi/hormon tak stable sbb lps tu find out pregnant.

Tp biasalah manusia bila dh lps cakapkan. Now i can't find my medela freestyle pump. Aku mmg sgt ingt mana last aku letak so mmg berbulan gak lah x jenguk tambah ngn aku yg tgh mabuk teruk. So haritu konon nk check lah function lg ke tak tp x jumpa! X senang duduk aku masa tu. Tanya ibu dia pon x ingt. Aduiduidui. Aku mmg rasa ibu ada alihkan dan dia x ingt mana dia letak. Dah meraban carik 1 rumah. Huhu.

Kalo betul hilang mmg aku pasrah lah. Byk dugaan kali ni. Duit kena curi, pump hilang, badan asek x sihat. Bkn murah. Aku share ngn husband beli pump tu. Sedih weh. Tp aku mmg nk susukan 2nd baby ni. Might be beli yg murah punya je. Ada dh survey kat pumponthego. Tak mampu lah nk beli freestyle lg.

Tp deep inside aku still berharap dpt jumpa pump tu. Syg.. :(



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment