Tuesday, May 7, 2013

Custom made baju raya

Ye aku masih belom ganti puasa thn lps lg tp aku dh eksaited pegi tempah baju.hehe.
Aku dh byk kali survey kat mana nk hantar baju. Aku ada survey 3 designers. Siap email bagai. Bukan top designer la yg ribu riban tu. I iz x mampu sbb x buat MLM. eh.

Tp ada sorg ni mmg ssh sgt nk tggu response dia. Tp bila tgk IG dia update feedback satisfied customers la,latest baju la pastu siap letak if nk tempah,whatsapp dia. Tp mmg berzaman nk tggu jwpn. Dia ada suggest aku bg kain contoh tp aku cm x suka sbb byr nnt bukan murah. Design aku nk pn lain. Geram gak. Kalo dh busy sgt stop promoting la. So aku xnk amek risiko. Aku decide nk pegi tempah ngn Jezmine from The Old Blossom Box (OBB).

Aku mmg dari dlu follow IG,twitter ngn blog dia so dh tgk la sket2 teaser raya collection dia. After few emails with Jezmine dptkan price range and booking slot dan juga persetujuan suami maka kami pn ke butik OBB Sabtu lps.

Msk je butik dia tgk raya collection dia,wah cantik2. Suka. Terus ckp kat hubs, nk tempah 2 pasang terus so lps ni xyah cari lain lg dh. Haha. Utk Safiyya pn dia boleh buat jugak. Design sama ngn mommy dia nnt. Can't wait to see the outcome. Our theme for this year is mint green and baby yellow. Yeah. Ingt nk royal blue tp nnt cm x ceria lak if Safiyya pakai. Ewah. Baju hubs nnt cari kemudian. At least aku ngn Safiyya dh xyah pening pale nk cari kain ke ape sbb OBB akan buat semua. Praying everything will turn out good.


So, apa tema raya anda tahun ini?hihi.
Till then, xoxo!

2 comments:

  1. Wslm.depends on design n material if u nk ada lining atau x.x smp rm450 la i tempah kt dia utk 1 baju.all include. :)

    ReplyDelete