Thursday, March 17, 2011

Hari Ini

Hari ini memang penat. Kerja agak byk dan tetiba ada kerja yg urgent. Mentally exhausted. Walaupun kerja tidak kena panas, aku tetap penat sebab tidak cukup rehat.

Hari ini adalah hari pertama aku bekerja setelah 5 hari bercuti. Tp aku bukan lah cuti goyang kaki. Mcm2 urusan aku selesaikan. Ini semua di sebabkan majlis kahwin aku yg berlangsung 50 hari lagi.

Hari ini memang hari menguji kesabaran dan IQ otak aku. Sabar apabila ada kerja yg perlu diselesaikan secepat mungkin tp mustahil kerana isu bencana alam yg masih belum berakhir lagi.
Otak pula makin ligat berfikir. Cukupkah duit supaya majlis kahwin berjalan lancar nanti. Cantikkah baju kahwin aku nanti. Cukup tak makanan utk dijamu nanti.
Oh hari ini memang penat apabila semua benda harus dibuat dan difikirkan.

p/s: tapi aku tetap bersyukur kerana masih ada pekerjaan dan juga rakan-rakan di tmpt kerja yg memahami situasi aku ini


-aai

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment