Friday, December 24, 2010

Skill terbaru

Skill terbaru i ialah membeli belah dengan pantas iaitu dalam masa tak sampai setengah jam.haha. Tadi balik dari office terus shoot pegi One Utama. Masuk je Dorothy Perkin terus grab 3 helai tops.muehehe..Tujuan asal nak habiskan voucher je tapi cam dah terover lak.Banyak la tops cun2 tapi sebab mengenangkan nak pegi Singapore,kena la tahan nafsu.
My friend, Ayu mula-mula muka penat je takde mood. Masuk je DP and Zara terus semangat.Jalan pun dah macam marathon.hahaha. Camna nak jimat ni hoi!

mine only dp and parkson bag ;p

Semoga hari esok lebih bermotivasi utk bekerja sebab dah dapat barang baru.muahahaha.
Till then,tata!


-aai

6 comments:

  1. bagus..ade improvement...mihaha..shopaholic tegar memang berjaya mncuba pelbagai skill shopping.

    ReplyDelete
  2. muahaha..lps ni try dlm ms 15min lak!

    ReplyDelete
  3. omg! Da'coco is haziman?? haha

    ReplyDelete