Monday, December 13, 2010

Moving

Setelah begitu banyak rumors pasal company movement sejak 3 tahun lps, akhirnya kami akan berpindah gak dr H* Damansara ke H* Campus di Cyberjaya pada 16th Dec ni. Dan sejak 3 tahun itu la aku dok berumah sewa di TTDI, Damansara. So sekarang kena pindah rumah. Waaaaa sayangnya nak tinggalkan taman tun. Semua ada kat sini. OU,ikea,the curve,cineleisure. Cyber ada apa? Tapi mmg aku tetap akan pindah pon sbb nak kawen.kekeke.Wan kerja kat Melaka,aku lak kat Cyber. Kat mana aku nak sewa rumah eh?Nak kawen ni mcm2 nak kena fikir.Nak cari kerja lain, H* takde kat melaka. Lgpun aku baru je permanent H* setelah 3 tahun menunggu sebagai pekerja kontrak. Nak dok berulang dari Rembau mmg sah la jauhkan. Laki kaya-raya takpe la gak nak berulang. So nak tanak kena gak cari rumah tengah2 antara Melaka dan Cyber. Manakah?hahaha.Antara Seremban, Bangi,Nilai dan Kajang.
Seremban Wan ckp ramai pekerja asing,Bangi lak rumah mahal, Nilai panas (alasan) and Kajang mmg jauh la kan dari Melaka tp aku dekat ngn abang-abang aku if in case for emergency la kan.
So  now still tak decide lagi nak dok mana. Buat masa sekarang,aku akan ulang alik dari Damansara ke Cyber and bulan 2 nanti dok rumah abang aku kat kajang sampai nak kawen nanti. Itu je boleh difikirkan buat masa ini.hehe.

Pictures from Google








-aai

No comments:

Post a Comment