Friday, January 3, 2014

Random Friday

Hello! This is my 1st entry for 2014. Cewah kemain semua nk first. First lunch la, first ootd la, first photo la. Aku pon terjebak.

So harini adalah hari ke-2 bekerja tapi xde kerja pon. Manager pon cuti lg. Next week baru masuk. Maka panjang langkah aku td pegi Ubud Spa, Bangi. Ada promo 1 hour massage & body scrub for RM88. Tp aku add on lg massage stgh jam. Pastu lunch sorg kt Asam Pedas Bangi area spa tu jugak.






Cter Safiyya lak. My little own clown. Kelakar. Tp bila dtg hangin mengada dia mmg la geram. Dh la aku xleh marah. Terus nangis. Muka cebik mcm pilu giler. Haha. Suka kacau daddy dia yg tgh tido. Tp kan anak aku x pandai cakap lg. Mulut bising membebel tp xtau la apa dia ckp. Pastu semua benda even rantai aku pon leh jadi phone. Tetiba letak kt telinga smbl cakap. Haha adoi.
Gigi baru 6 batang. Ntah bila nk tumbuh yg lain tu. Still susah nk mkn. Dia mmg mkn just nk kunyah sket pastu dah. If mmg lapar baru dia mkn. Dh pandai suap sendiri. Masuk byk la jugak.








Home progress lak. Yg basic dah confirmed. Esok baru nk start ukur dapur for kitchen cabinet. Grill dah byr deposit. Smp skrg pn aku asek la fikir design dapo tu. Ni rasa nk tukar design lak. Esok nk bgtau org tu.
Ok la tu je cternye.
Till then, xoxo!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment