Monday, July 16, 2012

Kenduri dan melawat bayi baru lahir

Sabtu lps family aku buat kenduri baca yasin,solat magrib n isya' kat rumah sempena aku dan kakak aku nk melahirkan anak lg 2,3 bulan. Akak aku pregnant lmbt 3 weeks dr aku. Hehe. Tp die nk masuk anak ke-5 lah. Ibu dan besan buat kari kambing, sambal ikan keli n ikan tenggiri,rendang ayam,gulai pucuk ubi ngn ikan masin n sup sayur campor. Mak mentua aku lak buatkan agar2 n ayah order dadih. Alhamdulillah semua lauk licin. Tggl rendang je. Masa hari kenduri tu aku dpt cuti halfday. Smp rembau pon dh kol 4ptg cmtu mmg xde la nk menolong sgt pon. Ngn kaki aku bengkak bagai. Overall seronok sgt ramai yg dtg baca yasin,adik beradik sume blk n lauk pon sedap2 n abes lak tu. Syukur sgt2.




Esoknya plak besan ibu buatkan nasik goreng kg. Mkn ngn rendang ayam. Dap eh. Tp kejap je abes sbb anak2 buah mcm piranha. Then ptg aku g visit bff masa skolah kt nilai. She just gave birth to a very cute baby boy. Tp aku lupa nama dia. Maafkan auntie. Heeee.
Seronok dpt jumpa kwn2 lama. The best part preggie sama2 n dpt share pengalaman masing2. Rasa lucu pon ada bila teringt zaman gila2 kat skolah then skrg masing2 nak jadi mak. How time flies. :)












Ok tu je nk cter for my weekend.

Till then,xoxo!



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment