Monday, September 19, 2011

Payless...

Seronok kalau tgh bulan dpt membeli sedikit barang yg disukai mahupon keperluan harian. Nak pulak bulan raya ni yg byk guna duit. Ecewahh!

Dimulakan dgn mkn ini di Jusco Aeon Bandaraya Melaka.


Heaven!3 scoops icecream with choc syrup, m&m and nuts!Dh lama tak mkn..

Then off to Mahkota Parade dgn niat asal nak beli facial wash and toner kat Clinique but suddenly masa nk parking kete, ternmpk la banner Payless ShoeSource now opening in Mahkota Parade Melaka. Maka aku terus teruja walaupon itu adalah kali pertama aku tahu pasal kedai itu. Haha.
Best la bg aku tmpt tu. Semua kasut disusun ikut size siap2 atas setiap rak dlm kotak. Ada flat,pump,mary jane,sneakers,wedges and more. Oh ada handbags and accessories gak. Aku msk je dh berkenan ngn 2 kasut tp aku beli Kandice Wedge Sling Dexter. Simple plain tp selesa. :)
Lps tu if beli 1 kasut with normal price dpt 50% on accessories/items. Bgskan tp x byk sgt pilihan. Maybe sbb baru lg kan. As per SA, 1st store opened at Sunway Pyramid and Melaka ni 2nd store. Penang opening soon. So girls, check it out this store okay! Dan hasil pembelian on the day..



Malamnya pula disudahi dgn ini...



Burger daging with cheese + extra mayo and sauce. Sodappppp!

I am so into foods now. Maka jgn bising ckp aku gemok ok! :p
Sekian.

-aai

No comments:

Post a Comment