Monday, March 17, 2014

My weekend

Last weekend mmg aku x keluar duit. Sbb dh puas shopping haritu kt Sunway Pyramid. Padehal duit tinggal sket je.haha. So Sabtu haritu g tengok kwn Wan buat wiring kt rumah, beli downlight ngn kipas utk living room dan beli tiles untuk dinding dapur. Tp pre-order. Rabu or Khamis ni baru dapat kot tiles tu.
Aku cakap kt Wan buat part by part sbb duit x brp nk byk. Bab kitchen mmg dh ada budgetnya. Cuma progress tu slow sket. Anyway, kami dh ada jiran kiri,kanan dan belakang rumah. Semua dh pindah masuk. X sabar gak nk pindah tp paling cepat pon maybe tengah tahun ni.

Sebelum start membeli barang, lunch dulu nasi ayam special kat Bachang tp aku mkn nasik goreng ayam.haha.
Dinner ktrg melantak kt Pak Putra Tandoori. Sedapnyaaaaa.






Hari Ahad duduk rumah je seharian. Aku suruh Wan g uruskan hal rumah sorg. Safiyya skrg tgh aktif penat nk handle. Kang mana nk uruskan rumah nk uruskan dia lg. So aku decided to stay. Lunch aku masak sambal sardin ngn telur dadar. Mlm je Wan bwk ktrg dinner kat asam pedas claypot depan wet world Pedas. Sedap gak.

So that was my weekend. How about you?

Till then,xoxo!~

No comments:

Post a Comment