Tuesday, May 20, 2014

No title

Bosan. Macam-macam dalam kepala otak. Wan pulak takde. Ni malam kedua dia takde ada kerja kt Penang. Esok blk. Masalah bila anak aku ni dah ada rutin every night layan nursery rhymes or pocoyo ke apa before tido. Rutin yg biasa dilayan oleh Wan. So bila dia takde aku la pening. Semalam aku tak larat sgt aku tido je dulu. Dia nk tido baru cari aku.

Kaki sakit sebelah. Macam salah urat. Dh 2x jd cmni. Berat sgt kot. Asek makan je aku 2,3 harini. Period dh delay few days tp x kisah sgt sbb period cycle aku x pernah tetap. Yg x bestnya hormon aku la. Sikit2 kang nk mengamok. Patut la anak pn camtu. Mewarisi. Aku gak sakit jiwa.

Esok ada innovation day kt office. Aku ingt half day je baru plan nk g ikea cari barang rumah sikit tp harapan. Sampai kol 5 ptg rupanya. Bos aku siap buat group conference dgn semua managers remind soh pegi esok. Mmg tak dapat nk ingkar. So kena la aku bgn awal esok. Tp skrg ni pn anak x tdo lg. Haih stress sungguh.

Byk complain dah aku lately. Cpt lah period!


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment