Friday, May 16, 2014

Mini town hall

First time sepanjang keje aku pergi mini town hall malam tadi. Dulu kerja shift so mmg x amek kisah pon. Manager pon x pernah paksa. Tp mini town hall smlm is for my team. Manager send email invitation directly to me suruh join. Aku pon baik hati pulak pegi tanya manager perlu ke aku attend. Jawapan dia, "please come if u can". Haha. Bos aku jenis x memaksa. Siap cakap if x boleh dtg dia akan brief next time. Tp aku mengenangkan mid year review dh dekat, takkan nak buat hal x pergi kan. Aku pon skrg dh line management. After discussed with hubs dia pon suruh pergi. Dia mntk balik kerja awal ngn bos dia so boleh hantar aku g Cyber. And dia jaga Safiyya la sbb ibu ayah x sampai lg dari Vietnam.

The town hall scheduled at 7 - 830 pm. Aku sampai 715 sukati. Sampai2 manager tgh bukak slide proposed new leadership structure. Nama aku pon terpampang kt slide tu. Mula2 aku x perasan tp ex-bos dok blkng aku cakap "umi, look u've been promoted again". Baru nmpk nama aku 1 line ngn leader lain. Padehal aku buat kerja senang je kot. Haha. So far semua org setuju ngn structure tu. Alhamdulillah. Job scope still sama cuma later on nk tanya manager aku if ada lg penambahan task.
Town hall abes pukul 815. Keluar je aku bgtau Wan nama aku kt slide. Dia kata, "i nampak" sbb 3,4 kali dia lalu kt dewan tu. Haha. Dia kata kagum la jugak sbb nama sebaris ngn manager lain.
Mesti lah aku bangga n gembira sbb org x kenal aku pon. Selama ni buat hal sendiri. Keje shift kan. Shift habis ko dh xde hubungan ngn office. Now dh buat management org akan cari aku. Senang la nk keluar dari kepompong. Rajin tak rajin je.

Habis tu terus g Alamanda nk pick up congo bars aku order ngn lili. Saje buat makan waktu senggang kt rumah. Ewah sgt. Lps tu terus g dinner kt Madam Kwan. Patut g dome je. Mahal lbh kurang. Pastu Safiyya buat hal sbb dia nk jalan sendiri g kolam air depan tu. Adoi. Bergado2 dlm Madam Kwan tu. Susah betul nk handle dia kt luar skrg ni. Makan laju2 terus balik. Takde nk singgah mana dah.

Ok tu je cerita smlm. Bye!


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment