Wednesday, March 12, 2014

Husband's birthday

Lupa aku nk update birthday celebration encik suami. Cerita lama pon 21st Feb haritu. Few days before tu ktrg ada fight psl cake for birthday celebration. Dia mcm tau yg aku akan belikan dia cake so dia ckp awl2 x payah beli. Kalau boleh dia nk aku masak je. Haha mcm susah sikit nak masak sbb aku keje so penat. Alasan sgt. Lgpon aku mmg dh order cake kt kwn aku so aku teruskan jugak plan nk celebrate.

Pagi hari kejadian, aku whatsapp-ed akak aku mintak dia belikan satay. Aku teringat yg laki aku dh byk kali ckp teringin nk makan satay. Pastu abg ipar aku pon x pasal nk sponsor dominos pizza nk sambut sekali birthday anak dia. Ok sgt. Aku pon plan nk buat spaghetti aglio olio sekali bila ramai nk join aku mintak akak aku buatkan mee kari. Aku pesan kt husband jgn balik lambat sgt and pastikan perut mmg lapar. Dia sebok tanya masak apa. Aku cakap je "i order mee kari". Haha. Mesti dia kecewa kan.

Haritu jugak aku balik awl. Biasa la Jumaat hari ikot suka. Aku g pick up cake kat lili and terus balik Rembau. Set up apa yg patut. Mmg aku buat semua. Prepare barang nk masak mee kari segala. Hasilnya.....















Terkejut laki aku tgk makanan byk gila. X sangka dia meriah. And he loves his cake! Xnak cake konon. Siap mkn 2 ketul. Haha. Happy belated birthday husband! Love love love u till jannah!aawwww!


p/s: Raspberry cheese brownies yg sedap itu boleh order dkt fb littleshoplots. Dijamin puas hati :)

Till then,xoxo!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

  1. Terima kasih kerana membuat iklan free...jawatan cake tester masih milik anda..wahaha

    ReplyDelete