Wednesday, August 14, 2013

Update random lagi

Raya tahun ni sgt bermakna buat aku. 1st time beraya as mommy. X sangka dh ada anak sorang. Nk masuk setahun dah pn. Oh how time flies!
Aku siap buat collage perbezaan 3 tahun raya dari baru kawen, pregnant smp la ada Safiyya. Hehe. What a great memories.





This year gak aku jd productive sket. Buat 2 jenis kuih raya, almond cluster and choc cornflakes. Pastu buat 3 jenis cakes. Rupa mmg comot tp rasa sedap. Perasan much? Tp tu la kata family aku. haha. Aku buat choc moist cake, blueberry cheesecake and kek batik. Sume tak perlu masuk oven. yeah! The best part tak sampai 2 hari licin. This weekend kena buat choc cake bwk g KL kak ipar aku nak. Abg aku lak order kek batik. Poyo lak rasa. Haha.



Tp kan sejak aku jd ibu ni perangai baran aku ni x kurang. Makin kuat nk mengamuk. Nak2 bila aku penat giler. Teruk betul. Camne la nk buat tah.

Isnin haritu aku ngn husband cuti lg so ktrg g Jusco Melaka. Saje je nk jenjalan. Aku g msk Jusco sbb nk beli moisturizer Clinique sbb dh abes tp teringt ada email dari Clinique so aku dpt redeem free small pack moisturizer. Rezeki. Dpt la tahan sampai next gaji. Pastu beli detergen utk baju2 Safiyya. Beli 2 @RM40.



Then masuk daiso beli jumping rope. Ya aku nk skipping dgn harapan dpt kurangkan berat bdn. Bhahahaha.
Before blk beli choc pretzel kat Auntie Anne's. Nikmat tul dpt mkn. Safiyya siap comot muka.





Smlm g Giant TERbeli lak ride-on utk Safiyya. Saje test letak dia atas tu skali bila angkat mengamok lak dia nk dok lg atas tu. Maka terpaksa la beli.





Ok la tu je nk update. Mmg caca merba betul kali ni. Haha. K bye!

No comments:

Post a Comment