Sunday, November 4, 2012

Outing with Safiyya

Dh byk kali pn outing ngn Safiyya. Heh. Byk tmpt gak pegi smlm. G tampin teman ayah aku g klinik pastu lunch kt sambal. Lps tu grk g tgk rumah. Spnjg masa ni Safiyya tdo je. Good girl. Then trus ke dataran pahlawan melaka. Slalunya kalo kuar adik aku ikot skali. Tp smlm only 3 of us. Beharap dia x meragam la sbb dataran pahlawan kt semak sket. Tujuan utama ke sana sbb nk g Mango cari kemeja polkadot yg in the end x beli pn. Safiyya start merengek nk nenen masa aku kt Mango. Dh la kt dataran pahlawan bkn baby friendly. Aku ckp kt laki aku dok 1 tmpt yg tersorok sket utk bf baby. We chose starbucks.haha. Siap tuka diaper kt situ. Pastu die berak. Ptt la x tentu arah je. Tp xde la tuka kt situ. Pastu dia mcm nk tdo so aku ckp kt Wan tuka diaper dlm kete je. Sblm nk ke kete tu la byk tmpt singgah. Hahaha. Beli perfume la,baju safiyya la,baju aku la. Sian anak aku. Smp kete bkk je pampers hah kau selambak.haha. Yg bgsnya spnjg persinggahan tu die tdo dlm stroller. Mmg ikot mood dia betul.






Harini mak-mak angkat dtg melawat Safiyya. Hehe. All the way from gombak n putrajaya. Thanks for coming auntie lili and auntie ana. Safiyya suka all the gifts. Well mommy la yg overkan.haha. Nnt dtg la tgk Safiyya lg.






Till then,xoxo!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment