Monday, November 19, 2012

Happened last weekend

Jumaat:
Akak aku blk dr Vietnam. Smp rumah dlm kol 8pm cmtu terus agih2 kan souvenirs. Aku dpt sepasang baju kurung kaler pink ngn telekung. Safiyya dpt baju yg mcm cheongsam tu kaler pink gak tp seluar putih n laki aku tshirt hard rock. Terima kasih along! Pastu aku beli lak sepasang baju kurung kt dia sbb aku suka tgk heavy beads kt leher. Tatau ble nk pakai.
Settle sesi agihan ktrg trus grk g Klia konon nk pickup mak abah blk haji skali dh nk smp tu kaklong wan call ckp mak abah dh smp n diorg trus grk blk melaka. So ktrg pon patah blk melaka trus. Luckily Safiyya mmg tdo je all the way. Ngntuk sgt agaknya.
Tgh mlm tu masa tgh tdo laki aku kejut soh minum air zamzam n bg brng yg mak abah beli kt mekah. X sempat2 nk tggu pg esok. Aku dpt kain cotton n Safiyya romper pink. Wan x dpt sbb ada 2 luggage mak yg x smp lg. Sian.



Sabtu:
Ada buat mkn2 n baca doa selamat sket siang tu sempena mak abah selamat pulang dr buat haji. Lunch nasik beriyani ngn ayam masak merah n kuah dalca. Sedap! Safiyya tdo je most of the time. Mmg behave dia.
Mlm tu lak laki aku bwk aku ngn Safiyya jln2 pusing Melaka tp Safiyya tdo je la. Good girl.





Ahad:
Lps zuhur gerak g Jusco Bandaraya Melaka. Saje jln2 ngn kak ipar. Late lunch kt Vivo. Pastu x memasal beli sepasang kasut kt Nose, iPhone casing ngn set lip balm clinique. Masa ni Safiyya meragam nk tdo n lastly dia tertdo masa daddy pegang. Ngntuk betul. Trus singgah starbucks jap tapau frap,hazelnut hot choc ngn black forest cheese cupcake.
Blk tu Safiyya tdo agak lama dan lena dlm rocker smp la die terjaga aku tukarkn pampers n baju. Tetiba masa ni mengamok. Haih dh pandai mengamok skrg. Stress.




 



So harini aku training utk account baru. Boring.zzzZzzz.

Till then,xoxo!

No comments:

Post a Comment