Monday, September 3, 2012

Sundae story

Haluu u'olls! How was ur sunday? Pasti bz memenuhkn perut ngn g openhaus n mkn kt kenduri kawen. Hihi. As usual sabtu kerja maka mmg x kemana2. Jeles je baca kt fb n TL twitter sume org g jenjalan n mkn2 kt openhaus dan kemudian stuck in massive traffic jam. :p
Maka dpt kuar pon ari ahad je la. Itupon seb baik ada org kawen. Kalo x mmg dok umah je. Maklomlah aku kn sedang menunggu masa je nk bersalin.

Masa tgh siap2 tghari tu tiba2 2 org kwn lama masa matrix nk dtg beraya. Sbb pemberitahuan last minit mmg xde ready masak apa2 la.
Oh rindu kt diorg! Dpt jumpa kejap je sbb diorg pon ada wedding nk kena attend. Mkn hati aku tgk bdn masing2 yg kurus. X psl2. Haha.


Diorg blk je aku pon gerak la g wedding kwn laki aku kat krubong melaka. Smp2 trus mkn sbb lapa. Teringt2 aku smp skrg cendol die yg sedap.

Then trus g dataran pahlawan nk beli lg legging utk baby A. Tmbh koleksi. Park kete kt hatten square. Kuar lif nmpk 1 nail salon. Dr aritu aku dok memekak kt laki aku nk wat mani pedi sblm bersalin. Seb baik die layankan je. Nama nail salon tu snail & beauty. Ada promo mani pedi rm88. Pedicure tu siap mask. Ok la sbb last time aku wat kt seremban mani pedi xde mask je dh rm100 lbh. So on! Sementara menunggu, aku blanje laki aku thai massage 1 bdn kt deretan kedai yg sama supaya dia x bosan. Lgpon dia bising bdn dia sakit. Sejam rm59. Ok la murah. Back to nail salon, aku suka tmpt ni. Much better dr nail trend kt seremban. Elok je dia buat cuma kuku aku xde la berkilat gila. Tp die wat kemas. Puas hati.








Pastu aku kelaparan lg. Laki aku ajak mkn us pizza. Ktrg mmg jln area dataran pahlawan n hatten square je sbb aku dh jln slow gile. X larat. Celah kangkang sakit. Rasa pressure bhgn bwh. Pastu asek nk wee wee je.

Dh dpt leggings,baju aku sehelai konon nk pakai time pantang dan choc milk hazelnut chatime, laki aku ajak g beraya umah kwn die pulek. Layan je la. seb baik 1 umah je tu pon aku berckp smp x cukup nafas dh. Laki x reti2 nk ajak blk.

Otw balik ikot jln dlm, laki aku bwk mkn kt restoran warisanku. Tmpt ni cantik tp tgh2 hutan. Kira kawasan kg yg mmg hulu gak la. Jgn memain k ada western food. Ktrg share je sbb laki aku kenyang lg. Chicken chop au gratine. Ayam yg digrilled bersama cheese. Ok not bad. Kejap je abes sbb ayam kecik.


Smp rumah kt kol 11 lbh,mandi dan trus tumbang. Penat! Tp xleh nk tdo sgt sbb baby A agak active. Non stop moving dan asek la mengeras.
Then pg td baca TL, blogger friend dh selamat bersalin. Edd dia awl 3 hari je dari aku. Lps tu technician laki aku msg bini dia dh warded tggu masa nk deliver. Trus smp skrg aku rasa nervous. Masa aku akan tiba anytime je. Huuuuu. Please pray for me and my baby ye kwn2. Semoga semuanya berjln lancar hendaknya. Amin..

Till then,xoxo!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

  1. aww...aku pun nebes dok pk nak jadi auntie dah...wahahaah...may everything goes smoothly...
    kalu aku de kesempatan n kelapangan, aku g rembau ye darl~...all da best.semoga semuanya selamat n sehat!!amin!!

    ReplyDelete