Sunday, August 21, 2011

Kereta Raya?

Alhamdulillah setelah 4thn bekerja,dpt gak aku memiliki sebuah kereta baru. Bkn la jenama bmw mahupon honda ataupon toyota tp aku amat suka dan berpuas hati. Tak terfikir pon nak tukar kereta baru dlm masa terdekat ni. Maklomlah br lps berkahwin,kewangan pon masih tgh nak stabilkn tp syukur rezeki tu mmg ada. :)

Jadi semalam Forte putih (warna idaman) menjadi milikku dgn bantuan dari encik suami. Thanks syg! Excited sungguh. Tp aku rasa si suami lbh over. One whole day settlekan psl kereta. Both yg lama dan yg baru. Yg buat jd lama sbb tinted terus skali. Wira sakti lak dh ada yg beli. Laku lg dia.hehe.

Maka, raya tahun ini officially beraya dgn kereta baru. Weeeee!!!
1st year beraya dgn suami di samping kereta baru.gituuuu..hahaha.
Ok la tu je nak cerita. Sekian.

p/s: arini nak g cari baju raya.semoga jumpa yg cntik dgn harga berpatutan


-aai


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

  1. gambar please jimbit

    ReplyDelete
  2. wawi...kia forte ?? i like mak! :P

    ReplyDelete
  3. weewiiitt!!forte putih. aku sookaaa.

    ReplyDelete
  4. putih??same color ngan aku..tp brand kete je lain..muahahaha..n kete kami kete lame laa...=)

    ReplyDelete
  5. Ana: tgk live la nnt :p
    Jimbit: lps raya tgk live k
    Zah: i like it too makk!hihi
    Mawar: weewiit!aku sookaaa gakkk!
    Iman: nak gak sama-sama kan?hehe..

    ReplyDelete