Wednesday, August 24, 2011

Baju Raya Kami

Haritu dlm previous entry aku update mungkin recycle baju lama dlm wardrobe kan? Tp ada duit yg tak berapa nak extra dan dgn bantuan suami dpt gak aku baju baru.wiehuuu! Maka, tahun ni ada 2 tema iaitu gold dan purple plum. Both color adalah plain. Harga pon under budget. Yg buat tak pasal2 ada 2 baju ni sbb baju melayu si suami dpt murah giler terus beli sampai 2. So aku pon tumpang sekaki lah!ekeke




Warna baju kami takde la exactly sama color pon. Pastu baju aku both lengan pendek sket. Maklom la tgn aku ni panjangkan. Kalo beli siap mmg part tu la yg failed tp takpe, anggap je fesyen kan?haha.

Tp baju paling aku suka adalah baju budak kecik ni.




Ni utk umor setahun tp aku nak bg baby abg aku yg baru 3 bulan tak silap. Sesuwai tak ha? Tiba2 tak sabar nak ada anak! :p

Biskut raya semua dh dpt. Weeee, lagi 5 hari nak rayaaaaa!

-aai

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

  1. uiks....3 bulan ngan setahun jauh beza tu...hehe

    jawabnya ada yg menggulung pinggang kain...singsing lengan...hehe

    ReplyDelete
  2. tqahmisdar: kan?murah je tu tau!
    AIM: haha.aku suka gile baju ni so beli je.later2 baby leh pakai.hehe :D

    ReplyDelete
  3. excitednye u raya as a wife.hehehe.

    ReplyDelete