Tuesday, November 19, 2013

Random je

Jumaat lps masa kt tesco aku pn pegi la timbang berat setelah sekian lama x menimbang. Skali kau aku terus depress. Berat sama masa aku pregnant safiyya at 7 months hokei. Tak ke mental kejap. But wait, aku mkn byk sbb nk bykkn susu. Huahuahua.
Aku try control mkn and hasilnya susu aku kurang. Normally aku leh dpt 8-10oz now plng byk 7oz. Td lg la 6 oz lbh sket. Tak sedih? Dilema nk kurus dan menyusukan anak. Dh la safiyya skrg kuat minum susu sbb dia xnk mkn. Mlm baru mkn tggu aku suap. Anak manja la katakan.
For exercise aku baru start semalam secara active gitu. Ala mula2 ni kan slow2 la. Ada la seminit. Haha. Squat, plank, sit up. Safiyya siap gelakkan aku masa buat squat. Cis!






Ni gmbr smlm aku pakai pre-loved boot cut jeans and new shoes from Tiamo. Love both of them! Aku dh lama gila kot x pakai bootcut since sebelom kawen. Feeling kurus. Laki aku ckp lg ok pakai bootcut dari skinny. Nmpk sopan je sebenarnya.
Harini aku baru je sign utk buat unit trust. Invest thru epf. After 5 years of employment. Something for hari tua gitu.

Ok la tu je. Bye!


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment