Thursday, November 21, 2013

Obses

Obses ngn anak sendiri boleh?haha. Wpon aku x berdaya nk menghalang diri ini memarahi anak tp tu la dia tetap nyawa aku. Kalo kat instagram/fb penuh gambar safiyya je. Mcm account dia pulak. Aku slalu record video dia eventho for 15seconds. Thanks to IG.
Smlm ikat rambut dia secoet sbb rambut dpn dh panjang mencucuk mata. Ibu bising soh potong tp aku x berani.












Nmpk besar dh anak dara sorg ni. Wpon dh terer jalan tp ada masa nk berdukung. Takut kena tinggal. Lps tu skrg tido lewat. Kol 12 baru nk tido. Begado nk tidokan dia ok sbb dia nk berjalan kt luar. Adoi.






Ni gambar pg td sebelom melalak kena tinggal. Tu pon aku dh bwk round rumah 2x bg dia senyap. Melalak gak. Tp nk buat cmnekan.

Ok la bye!

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment