Saturday, December 31, 2011

Wong Solo & Tgi

Hari Khamis lepas adalah hari di mana aku bekerja mcm biasa tp sedikit bahagia sbb minggu shutdown dan takde org gila kuasa. Maka aku dan rakan-rakan sekerja amek keputusan nk pergi lunch jauh sket which is Bangi. Jauh la jugak sbb lebih 30min perjalanan pergi balik.
Kami semua ke Wong solo Bangi.  Yes, it's a second time for me and first time for my colleagues. Nasib baik semua suka dan kata sedap. Siap add on 3 jenis lauk. Puas hati. Bg aku mmg sedap gila mkn kat situ. Lepas tu bantai mengantuk gila semua. 








Malam tu lak after shift ended, terus shoot ke Alamanda nk belanja good friend of mine, Waini makan kat Tgif sempena hari lahir dia yg dh lps. Share bil la ngn kwn aku sorg lg. kekeke. Gigih la kan aku lps kerja, g Alamanda dan kol 11 ++ mlm baru gerak balik Rembau. Tp takpe berbaloi lepak ngn kwn2 yg 1 kepala ni. hehe. Aku mkn appetizer je kat tgi. Aci?haha. Kenyang ok mkn appetizer je. Kwn aku order main course pon take away. Expected. The reason lg 1 pilih nk mkn kt situ sbb kitchen tutup lambat. Restaurant lain sume dh tutup by the time kitorg keluar dari tgi tu. Zassss layan gmbr!









Pastu masa otw balik dah almost nk sampai simpang rumah ni, ada lak road block polis. Siap tahan suluh kete aku dpn blkng pastu mintak ic. Mmg aku menjeling kt polis tu. Aku penat okay. Tp aku rasa dia mcm baru jd polis je. Nk mntk pon teragak2. Skali dtg la agaknya org atas dia tanya aku nk blk mana. Bila aku ckp dpn tu je terus dia kata ok takpe jalan lah muka dah penat. Terus aku ckp thanks dan blah. Ko berani nk jeling kat polis?hahaha.
Ok la tu je nk cter. Bye!


p/s: Kitcshen ada further reduction price kat Alamanda. Mungkin seluruh branch juga. Marilah terjah weekend ini.



-aai

No comments:

Post a Comment