Wednesday, April 16, 2014

New car

Bukan aku punya tp Safiyya. Haha. Aku mmg dh lama survey nak beli utk dia. Sbb dia suka kereta. Kalau g mall nampak kereta mainan dari jauh dh menjerit excited. Tp ktrg tak biasakan dia naik yg kt mall tu.
Pastu akak aku belikan Amsyar kereta. Safiyya dari jauh nampak dah happy giler tp biasa la berebut. Anak aku ni dh la selalu mengalah. Kesian gila wei tgk muka dia. Akak aku beli dekat Nilai RM250.
Aku pn mcm biasa la lps tu berzikir kt Wan jom la tgk kereta tu kt Melaka. Tp kat Melaka price dalam RM280 ke atas.

Hari apa tah last week aku ajak adik ngn ibu g Tampin. Lps survey curtains, ktrg masuk kedai toys. Aku pon tanya la harga kereta yg ada. Paling murah RM200 dan itu je tinggal 1. Warna kuning pon bolehlah still ok utk budak pompuan kan. Dia kata boleh auto/manual dan dpt free gift terus aku kata ok la amek 1. Amboi kan. Safiyya pulak duduk je dlm kereta tu taknak turun. Sampai rumah bukan kesah pon dia. haha.
Tp ok la dia still naik kereta tu. Buat2 driving.haha. Aku pon layankan ajer dia. Tak sesia gak la beli.
Tu pon kalau Amsyar dtg berebut. Amsyar siap tolak soh dia "pi, pi". Tepi katanya. Nasib baik la muat nk dok 2 org.





Mmg semak dh sekarang play area Safiyya tu. Tak sabar nk pindahkan semua kt playroom dia nnt.
Till then, xoxo!

No comments:

Post a Comment