Monday, September 12, 2011

Berangan Tak Salah Kan?

Duit tak cukup nak beli, maka berangan je la yg mampu. Ewahh! Bukan la selalu mampu nak beli branded items ni. Kena fikir banyak kali berbaloi ke tak, suami bagi beli ke tak, standby berhari-hari, ikat perut beberapa hari then if semua ok dan duit dah cukup baru boleh beli. Aku bukannya ada bisnes MLM, elaun berkepuk-kepuk, parents yg kaya mahupun suami yg jutawan. Tp sebab suka sesuatu benda, kena usahalah nk dapatkan ye tak? Jika nasib baik, si suami bg la sedikit sumbangan. Kalau tak,mmg berangan je la dulu. :p

Dulu masa bujang, aku set mind aku nak beli 1 designer handbag setiap tahun. Tp bila aku dh berkahwin, aku tukar setting tu. Aku akan beli bila mampu, ada extra duit dan jika handbag yg sedia ada dah nak jahanam. Konon dah tanak membazir la. :p
Tetiba pulak panjang intro. Meh tengok apa yg aku berangan nak beli sekarang.

Annick Goutal Perfume

MICHAEL Michael Kors Jet Set Medium Tote, Black

MICHAEL Michael Kors iPhone Zip Wallet, Natural Python

Ada sesiapa yg baik hati nak hadiahkan tak? :p


-aai






No comments:

Post a Comment